Impian Saya 2019

ASSALAMUALAIKUM SEMUA...


Hai... Kali ni saye nak share dengan korang semua.. impian saye 2019..


Rumah..


Alhamdulillah sekarang ni menetap di rumah emak di Taman Air Manis Sabak Bernam.


Insyaallah ade rezeki dalam bisnes Shaklee..nak mohon pinjaman perumahan rm100,000.


Saya nak beli rumah mak..guna bank statement Shaklee saya sendiri.


Kerjaya..


Alhamdulillah saya sekarang ibu suri rumah berkerjaya..


Tahun ni saya nak naik rank supervisor Shaklee..


Saya nak bantu wanita yang ingin berbisnes sambil2 jaga anak..


Saya nak buktikan yang saya boleh bina pendapatan lumayan hanya di dalam rumah saya dan anak saya Muhsin disamping membantu suami saya memenuhi keperluan hidup.


Saya nak dapat dua tiket UMRAH percuma dari Shaklee pada tahun 2020.


Saya nak jadi trainer beautician the Walking Beauty TWB.


Saya yakin bisnes Shaklee dapat membantu saya mencapai impian saya.


Saya berharap usaha saya ni dapat membantu para wanita mencari rezeki yang diberkati untuk bekalan kita di sana nanti. Insyaallah..

Write a comment

Comments: 0